Nuray23 Aysegulyksl oladabilir olmayadabilir😁😁 ultrason cihazi iyiyse doktoe tecrubeliyse ve tabiki bebekte gosterirse😊👍 ben 12.haftamin icinde ogrenmistim ama netlestirmek icin 17 de de cagirmisti. Dogru cikmisti😊
Aysegulyksl Gulten27 Öğrenemedim cinsiyetini doktor söylemedi https://imgyukle.com/i/ahxtWx keseden beni oluur diyorlar
ExpatMom Aysegulyksl 16 hafta öncesi sadece tahminde bulunabilir doktorunuz. Kesinlik için 16 ve sonrasını beklemelisiniz.
PelinAydemir-0107 Aysegulyksl bende 12 haftalık gittiğimde söylememişti hiç net olsun acele etmeyin diye Pazartesi gittim ve 15+4 de erkek dedi 😌
Aysegulyksl busra-_-01 https://imgyukle.com/i/ahxtWx Sizce cinsiyet ne keseden belli olur diyorlar doktor bişey söylemedi cinsiyet öğrenemedim