dlcmmstn7 Ben gidiyorum şuan çok çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili arada kızıyor ama güzel telkinler de bulunuyor tedavi içinde elinden gelen yardımı yapmaya çalışan bir doktor. Bırakmayı da düşünmüyorum