Zhrblt tabi 😊 her gün istisnasiz yediklerim yumurta, süt, yoğurt, muz, kahvaltıyı hiç atlamadım. Onun dışında her gün protein ve sebze almaya çalıştım. Her akşam az da olsa meyve yedim. Ekstra pek bir şey yapmadım. Biraz da genetik sanırım kendim de 4750g doğmuşum 🙈🙈🙈 Bir de 12. Haftadan itibaren omega3 kullandım belki onun da etkisi olabilir.