Merhaba annişler dün kontrolüm vardı 36+1 de bebeğim 35+2 görünüyo kilosuda 2570
2 hafta önceki kontrolümde 34haftalıkken yani 2350 civarıydı çok az almamışmı ? Dr a sordum sıkıntı yok 250 300gr civarı almış ya annesi dedi ama bana az geldi hem hafta hem kilo çok ilerlememiş sanki 😔