SeldaErtem aslihancvk kac gun yattiniz hastanede ve hastanede insulin mi yapılıyor serum mu veriliyor şekeri düşürmek icin
aslihancvk SeldaErtem yarinla 4 gün oluyor hastaneye yatali. İnsülin yapıyorlar şeker ölçümü yapılıyor doktora bilgi veriliyor sürekli ona göre doz arttırımı yapıyorlar. Günde 4 defa da nst ye bağlıyorlar
aslihancvk SeldaErtem çok teşekkür ederim sağolasın son 3 hafta kaldı sezaryen doğum olacak o zamana kadar şekerim dengede kalır inşallah 🤲 bı daha yatmak zorunda kalmam
Funda38 SeldaErtem ilk hamileligimde 3.5 aylikken insüline baslamistim. Suam 22+2 haftalik hamileyim. haftaya tekrar seker testi yapilacak umarim bu sefer cikmaz.
Aloneanqel SeldaErtem evet canım dahiliye ye gittim ben medical park da. Doktorum dozu kendisi ayarlıyor. Her ay randevuya gitmeden 1 hafta önce ölçüm yapıyorum. Kontrol ediyor. Bazen evde kendim yapıp wp tan atıyorum fotoğrafını ona göre de bilgi veriyor.
SeldaErtem Aloneanqel anladim canim benim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hepimize insallah
Bdp nisotti daha da yükselebilir dedi ki benim hba1c değerim normal ama anlık şekerim yükseliyor tamamen beslenme kaynaklı düzeltemiyorum ve diyet yaptığımda daha da tavan yaptı şeker
ikiminikannesi_ Aloneanqel çok geçmiş olsu. Sağlıkla dogumunuzu yaptınız insallah bir soru. Oldu mu sonradan şekeriniz normale dondumu kaldı mi