Krtalzyn Folik asit vitamin demir ilacı kullanıyorum ama balık yağı kullan diyolar doktora sormadım daha ama bunların hepsini aynı anda kullannan varmı doktorlarınız balık yağı ile ilgili bişey diyormu 👶 yada siz hangi ilaçları kullanıyosunuz
mucizemm01 Krtalzyn Sabah Demir hapınkullanıyorum ve kahvaltıdan sonra imom kullanıyorum icerisinde balık yagları ve folik asit olan bir hap . Öneririm.. Öglen de Vitamin D damlası kullanıyorum bu kadar. Bu aralar Decavit Hapını cok duydum doktoruma soracagım bidahaki muayenemde
seymaabyk Krtalzyn ilk 3 ay folik asit ve decavit kullandım sonra folik asiti bıraktım şimdi decavit, kan sulandırıcı ve calsium kullanıyorum
Baby06 Sadece sağlık ocağın verdiği d vitamini damlası ve kan hapı içiyorum doktorumun verdikleri kabız yaptı beni bıraktım
Mrvtpz Krtalzyn onların zamanları var canım folikasit başta kullanılan bisey bebek büyüdükçe tam zamanını suan bilemiyorum ama doktorun seni kendisi omega 3 vitamine gecirtiyor kac haftalksn bilmiyorum ama kesinlikle doktoruna dansmadan burdaki yorumlardan bsy yapma derim 🙏🏻
Habibeee Krtalzyn Eğer balık tavuk felan tüketmiyorsan doktoruna bunu söyleyip sana yazar canım ama 20 haftada başlıyosun balık yağına
Mehtapakgl Krtalzyn ilk 3 ay folidays folik asit kullandım. Kan hapı olarak ferrosanol duodenal Balık yağı ilk önce regenesis max + krillom Son 2,3 aydır momvital ve kendim için bonvictus kullanıyorum canım
Deteledmom21 canım ilk 3 ay vinalac kullandım sonra bıraktım . Omega ve demiri artık kullanıyorum . Birde tabi çatlak kremiiii Lierac 🍭