Asl34_ Merhaba hanımlar . 12 haftalık hamileyim idrarda bakteri varmış . Ne anlama geliyor. İlaç yazmış doktor monurol verdi . Başına böyle birşey gelen var mı çok canım sıkıldı .
Gamzeeakt Bende 19+4 haftalık hamileyim bende de enfeksiyon vardı geçen hafta banada monurol vermişti bi sorun olmuyor ilaçlarınızı düzenli kullanın ihmal etmeyin
Asl34_ Gamzeeakt bu ilaç bir kere kullanılıyor sanırım. Bide idrar kültürü istedi doktor . Size de yapıldı mu
arzuublm Asl34_ evet canım sonucu da aldım ama ben doktorla tartıştım o yüzden adam akıllı ilaç yazmadı 12.haftamı bekliyorum 2li test yaptırıp baska dr gitcem yani endişe etme
Asl34_ arzuublm arzuublm aynen kendinize iyi bı doktor bulun bence de doktor çok önemli. Teşekkür ederim bu arada insaAllah bir sey çıkmaz