Makbule7995 canım aslında hiç dikkat etmem şekerim filan da yok. Ama her şeyden tüketmeye çalışırım yemek olarak yeşil mercimek filan çok faydalı demişti ebe. Hatta ben yumurta ve etten tiksindim bi tane ağzıma sokmadım sütü hiç sevmem bi bardak bile içmedim 9 ay. Doktor da dedi ne yiyip ne içiyorsun dedi ben de standart her zamanki gibi yiyorum dedim sanırım bebeğe giden damarların çok geniş senin ondan oluyor şekerin de yok çünkü dedi