AsM ben 20. Haftadayım başından 18. Haftaya kadar lekelenme yaşadım her defasında doktoruma gittim bebeğim gayet sağlıklıydı progestanı fitil olarak düzenli kullandım ama bana doktorum hiç böyle haftaya gel kalbi atıyormu bakalım demedi ki aşırı ilgili bir doktor, gayet 2 hafta sonraya rutin kontrol veriyordu ekstra bişey olursa ara ya da gel diyordu. Panik yapmayın çok normal olabiliyprX kanamanız olursa hemen acile gidin kahverengi leke için kontrolünüze gitmişsiniz zaten 🥰