dd34_ ameliyat olunsada tekrar cikiyormus.Annemde de vardi baya kapatmisti orayi.Hepsini almadilar hepsini almiyorlarmis.Yine ayni oldu.Cektigi ameliyatla kaldi.Iyice arastirmak gerek cok gecmis olsun.Bende de bi tane var ama içte.Bana sey demislerdi Buyuk tuvaleti yapinca eger zorlaninca cikiyor disari parmakla iceri ittirin diyorlardi.Ben bir kac kere yaptim daha devam etmedim.