Bilinmeyen99 Merhabalar. Valla aslinda ilk öncelik de olmadığımız için zaten bize sıra gelene kadar aşının durumu da biraz ortaya çıkar diye düşünüyorum. Şu anda aslinda hem olmak istiyor hem de istemiyorum. Zaten hamilelere yapılmayacak bir asi o yuzden hamile olanlar ve düşünenleri asi olma konusu pek bağlamıyor. Hatta emziren grubu bile su anda muamma da çünkü emziren grubu ve hamile grubuna test yapılmadı ve bildiğim kadarıyla alman asisinda falan hamilelere yapılmamalı uyarısı var. Ama dediğim gibi emziren grubuna da testler yapılır ve sıkıntı çıkmazsa hastalığı ağır geçirmemek adına asi olmayı düşünürüm ama zaten hamile ve emzirenlere yapılmayacak derlerse asi olamayacağım. Ama genel anlamda Avrupa aşıları biraz daha sıcak geliyor su anda.