Yeppudaa Mujizam alıyorlar canım .hemen yeşil kart çıkar derim .ondan sonra almazlar.ben ilk gebeliğim de eşim isssizdi sigortası yoktu 100 TL aldılar benden muayene parasını . Yeşil kard olduktan sonra almadılar .
Mammimammi Mujizam hamile oldugunuz için analık hakkından faydalanıyorsunuz. Tüm muayene tahlil dogum ve dogumdan sonra 8 hafta bu haktan yararlanabilirsiniz. Ücret çıkarsa hamile oldugunuzu analık hakkından yararlanmak istediginizi söylemeniz yeterli
minnakmina Mujizam dogumda alıyorlar yeşil kart çıkartın bence geçen sene yengemden 1000 lira istediler yatırmadı bebegi 6 aylık olunca mahkemeden kagıt geldi 1500 ödediler yoksa icralık olacaktı
Mujizam Yeppudaa anladim çok teşekkürler birde devlet te normal doğum sırasında doktor giriyormu doğuma yoksa sadece ebemi doğurtuyo
Tgbdmrc Yeppudaa devlette muayene parasi 100 tl mi ? Saka mi yapiyorsunuz mumkun degil boyle bi sey. Hangi hastane orasi ?
Yeppudaa Mujizam benim zordu doğumum ebe ile birlikte doktorlarda yardım etti Allah razı olsun onlardan.
minnakmina Mammimammi hayır canım yengem dogum yaptı 1000 lira aldılar geçen sene yatırmadılar sonra mahkeme yolu ile 1500 aldılar
Yeppudaa Tgbdmrc valla aldılar benden sigortasız hemde 2 sene önce . Sonra yeşil kart yapmak zorunda kaldım her seferinde böyle para vermezdim. Hatta beyefendi bana abla gidip başvuru yap belgeni getir sana paranı geri iade ederim dedi ama ugrasamadim.