Merve6521 Sanırım 24-28 hafta arası şeker yükseliyor vücutta. Bi yükleme yapın görülsün şeker var mı yok, varsa önlemi alınıyor zaten. Bir tanıdığımın da suyu fazla çıkmıştı. Yükleme yapıldı ama şeker çıkmadı. Fazla da kilo almıştı. O da hamur işi meyveyi falan kesti. Takipte kalır doktorunuz. içiniz rahat olsun