Rabiskooo Merhaba arkadaşlar aranızda yarım rahimli ya da rahmi küçük olup gebelik geçirenler var mı nasıl ilerledi süreciniz doğumunuzu ne zaman yaptiniz
gel_artik_bebegim Rabiskooo yarı rahim değil de çift rahmi vardı bir tanıdığımin hemen hamile kaldı allahtan bebek büyük olan rahimdeydi sıkıntı yaşamadı perinologa gidiyor 15 güne doğurucak
BegumIscanTunc Rabiskooo yarim rahim değil ama kalp şeklinde rahmim şuan hamileyim 10 haftalık o yüzden biraz sıkıntı yaşıyoruz riskli gebelik yaşıyorum
Jrhazar Rabiskooo merhabalar gebelikten önce nelere dikkat ettiniz ? Tüp bebek ilemi hamile kaldınız?
Rabiskooo Kalp şekli daha şanslı yarım olana göre bende 11 haftaligim hiç iş yapmiyorum daha önce çok sayıda düşüğüm oldu inşallah bu defa nasip olur