Başka sebepten dolayı devlete gitmiştim 0 muamele ilgi desen yok ağzından lafı kerpetenle aldım yüzüne bakmıyor,oda sondu zaten hastaneden hastaneye değişiyor olabilir tabi doktordan doktora da değişiyor bu durum.ben şuan özel hastaneye gidiyorum hamileyim bide ilk olunca aklımda bişi kalmasın diye gidiyorum.memnunum şuanlık bakalım.