Gzmmmmmm Canım şeker hastasıyım. Şu an gebeliğimde ilaçta kullanmıyorum. Gün aşırı yürüyüş mutlaka. 6000 adım atıyorum orta tempo. Bazen 8000. Sağlıklı besleneceksin. Tatlı yok. Krize girereen sağlıklı atıştırmalıklar yapmalısın. Onuda abartmadan yemelisin. Yeşillik sebze ağırlıklı beslenmelisin. Ekmeğin hiç bir çeşiti yok. Tek başına yapamazsan gebelik diyabetinde uzman bir diyetisyenden destek almalısın. Hiç bir şekilde yapamazsan insüline başlayacak doktorun. Benim durumumda kötüleşirse bende bu ay başlıycam mesela. Halen direniyorum. Şeker bebek sağlığı için gelişimi için malesefki çok tehlikeli. Kontrol altına alınmak zorunda.