Benim ikinci dozu bir ay sonra vurucaklar, yani 28. Hafta için çağırdılar. Sonunda acile gittim.Açılma var mı yok mu diye kontrol edip , idrar tahlili yaptılar. Kusmalarım titreme boyutuna gelirse, hastaneye yatıracaklarını söylediler. eve gelince bir parol daha içip yattım , çok aşırı terledikten sonra , şu an biraz daha iyi oldum. Cevaplarınız için teşekkürler