Nursekmen canım kesinlikle evham yapma akışına bırak, eğer bebek yoksa şimdiden üzülme kesinleşince üzülürsün. Doktor benim kesemi gördü dedi ki 3 hafta sonra gel bakalım bebek oluşmuş olacak mı boş kese de olabilir dedi. Yani sevinmeyeyim mi boşuna diye sordum, sevinebilirsin ama boşta olabilir dedi. Az önce 34 haftalık bi bebek anne karnında öldü bu işler belli olmaz dedi. Yani eğer böyle her şeye evham yaparsam bu 9 ay 90 sene gelir bana ki hiç gerek yok. Sende rahat ol, dua et için ferah olsun. ☺️