Gulisikkeskin Hiç korkma Rabbim onu sana hayırlı kıldıysa ve o minik mucize senin olacaksa hiç bişeycikler olmaz🤲🏻 İçini ferah tut. Bana bırakcaktı doktorum hatta ama geçen hafta şiddetli kanamam oldu çok korktum bebegim beni bıraktı sandım ama bin şükür bişeycik olmadı yavruma. O yüzden 200 ml devam ediyorum hala. Bi sıkıntımız da yok Çok şükür şuan. Hiç sıkma tatlı canını bol bol dua ve sabır biraz. İnşallah güzel bir süreç geçirip alırız kucagmıza saglıcakla inşallah 🤲🏻🧿💙 Allahım tüm hamişlerin ve bebiş isteyenlerin yardımcısı olsun 🤲🏻