Kızlar 16.haftadayız bugün kontrole gittik bebeğin midesi görünmedi doktor 3 saat sonra tekrar çağırdı bu kez midesini gördü ama küçük dedi. İdrarını yaptığı için bu şekilde olmuş olabilir dedi böyle birşey başına gelen var mı 3 gün sonra tekrar gidicez kontrole 😔😔