Merhaba arkadaşlar bebeğime hazırlık yapıyorum 4,5 aylığım.Genelde 0-3 tulum atlet zıbın vs alıyorum yenidoğan iki tane çıtçıtlı var herkes küçülür çok yenidoğan alma dedi hastane çıkışı mesela daha almadım yenidoğan mı almalıyım 0-3 mü 😊😊Bundan sonra sizce 0-3 olarak mı devam etmeliyim alışverişe teşekkür ederim tecrübeli anneler şimdiden 🙏