Kızlar merhaba benim 35. Haftamdan bu yana iki elimde uyuşuk ve karıncalı ama en kötüsü sağ elim resmen hiçbir şey tutamıyorum sıkamıyorum günlük hayatımı çok etkiliyor artık çok rahatsızım ve hiç geçmiyor şu an 38+3 haftalığım karpal tünel sendromu biliyorum ama korkuyorum acaba bir zararı var mı diye geçen kontrolüm vardı doktoruma soracaktım ama unuttum🤦♀️