Zhrblt Yani nasıl anlatılır bilmiyorum ki , gaz hareketlerim suan bunları yazarken hala oluyor mesela ☺️ ama bebeğimin hareketleri olarak düşündüğüm hareket daha farklı böyle parmak ucuyla kendinize dokunun minik minik o şekilde hissediyorum ,gaz daha iceriden gibi ama bu boyle daha yakindan hissediliyor… gastrit olduğu için bende hamilelikten önce de çok gaz problemi yaşadığımdan gazdan farklı olduğunu anladim.