irorkay Kızlar şu an 8+3 deyim 1 haftadır bulantım yok denecek kadar azdı hatta bazı günler hiç olmuyordu. Ama bugün ölüyorum. Geceden beri hala devam ediyor. Bir olup bir olmaması normal mi ya?
Anne18 irorkay normal vücüdüm alışmaya calısıyor 6 aylık gebeyim 5. Ay da bitti kusmalarım bulantılarım devam ediyor
Melosss_4433 irorkay benim 4 haftalıkken başladı ara vermeden 13.haftaya kadar sürmüştü hastanelerde bayılıyordum artık prilam kullandım o biraz iyi geldi
Msd26 irorkay evet azalmaya başlar ama bir gün olur 2 gün olmaz ben 17+4 teyim iki gün bulantım oluyor 3 gün iyiyim
irorkay Anne18 bende bir oluyor bir olmuyor uzun süredir bulantım yok gibiydi. Bugün çok fena.. Melosss_4433