acrmelek bizde Pazartesi günü öğrendik bir erkek anne,babası olacağımızı 🥰 bende doktordan önce söyledim gördüm diye doğru gördün diye gülüştük hatta herkes rüyalarında kız görüyordu ama nasip bir oğluş geliyor Hepimiz sağlıkla kucağımıza Alalım İnşallah 🙏🏼 15+ 4 de öğrenmiş oldum 🐣