Bu arada hepinizin bilgisi olsun. Gebelik şekeri sizlerin ilerde şeker hastası adayı olduğunuzun göstergesidir. Ne kadar ileri yaşa atabilirseniz bunu o kadar kârlı olursunuz. Tabi keşke sadece yemekle çözüme ulaşsa. Sinir streste şeker hastası yapıyor bi anda hortluyor gebelikteki şeker ve artık ilaçla yaşamak zorunda kalıyorsunuz.