Sbnm06 Kizlar kasiklarimda agri gerilme hissi var sizlerdede böyle vir durum var mi.birde 5 dakika yurumeye gelmiyor belim kopuyor resmen .Kuyruk sokumu denilen bolgeye inanilmaz ağrı giriyor sizce bu normal mo endişeliyim
Busbuss3458 Sbnm06 bende 15.haftama girdim doktorum olur dedi böyle şeyler kuyruk sokumu vs bendede sağ kasigim diken batar gibi ağrıyordu sonra geçti coksukur
momsboys Sbnm06 evet bu bendede var iki gündür korkuyorum hatta doktorumada yazdım görmedi baskı hissi var bende 14+4 üm demekki bu haftalarda oluyor
Krizantem_ Sbnm06 Benim de oluyor ara ara. Uzun süre ayakta kalmamaya dikkat et canım ağrı hissettiğinde uzan. Bende ayakta biraz kalayım iş yapayım sağ kalçamdan bacağıma ağrı vuruyor .
Sbnm06 @Busbuss3458 simdide boyleyse ilerde insallah daha zor olmaz yol yuruyemez oldum insallah normal bir surectir:(
Sbnm06 @[silindi] sizdede oluyorsa normal demekki insallah.oyledir birde karniniz ciktimi nasil suann .surekli kendimi kontrol etme halindeyim:)
Sbnm06 @momsboys evet bendede var 2 3 gündür ama bel ve kuyruk sokumu 2 haftadır var insallah yolundadir hersey
Nuray23 O haftalarda benimde kuyruk sokumum cok agrirdi doktor ona yapicak bisey yok sert yerlere oturma ve surekli oturup kalma demisti. Sonradan ara ara geciyor ara ara yine geliyor o agri skinti yok cok sukur😊
Sbnm06 @Nuray23 tesekkur ederim birZ olsun rahatladim ben evde cok yatiyorm oturuyorm bir disari cikinca yuruyemiyorm sanirim surekli hareketsizliktn