Kızlar merhaba, kendim sağlıkçıyım aktif olarak şuan çalışmıyorum. Fakat özel hastanelerde ameliyathane olsun laboratuvar olsun biçok tek kullanımlık olması gereken şeyin tekrar tekrar kullanıldığını biliyorum. (Her hastaya kullanılıyor gibi kayıt açıp devletten ona göre para alma vs..) her özel hastane böyle midir bilemem ama genel olarak bu durum var. Şehir hastaneleri ise malumunuz yeni yapıldılar. Cihazlar vs hepsi yeni ve tek kullanımlık olan herşey gerçekten tek kullanımlık 😊 şimdi size sorum şu, özelde doğum başlayınca kendi doktorunu çağırabiliyorsun fakat şehir hastanesinde tamamen şans işi. Eğer dr icapçı değilse başka dr ile yapıyosun doğumu. Sizce benim baz almam gereken konu hangisi? Kullanılan cihazlar vs mi yoksa tamamen dr mu? Ben ilk öğrendiğimden beri hem özele hem şehir hastanesine gittim eş zamanlı şekilde ve ikiside aynı bilgileri aynı zamanda paylaştılar benimle. Uzun oldu ama fikrinizi söylerseniz sevinirim. 😊
dipnot: az önce bi doğum hikayesinde okudum, bayan özele gidiyormuş tam doğum yapacağı hafta doktoru covid olmuş ve başka dr bakmak durumunda kalmış. Bu da nasip işi gibi geliyor 🙈