Betul21 Ben 8 ay boyunca tedavi gördüm tabiki de arada sıkılıp amannn dediğim oldu gitmediğim oldu son 3 ay aralıksız tedavı gördüm 2 kutu klomen ben kullandım bir kutu eşim.Zaten kendim sağlıkçı olduğum icin yumurta çatlatma iğnesini kendim vurdum göbekten etkili oluyor.asprin verdi doktorum.guatr ilacı verdi ama hastalığım olduğundan değil hamilelik sürecine hazıanmam için süt yapıcı hal verdi o ay bunları kullandım hamile kaldım.Sadece klomen yeterli olmuyor.