Baybymucize bende 33 haftalığım ve seklajlıyım iki gündür çok hareketli acayip. Ama halsizlik bende de çok var bugün çok üşüdüm bi de yine kan değerlerim mi düştü dedim ondan da korkuyorum bakalım. Bi de bişey sorcam kızlar siz haftanızı doktorun dediğine göre mi yani bebeğin gelişimine göre mi hesaplıyorsunuz, yoksa son adet tarihine göre mi