Sblloztass daha 1. Kutu canım ama doktor bana sureklı kullan da demedı arayıp sorcam doktora bıtmesıne 2gın kaldı ılacın. Bir gün önceden doktora gittim bütün tahliller temiz çıktı herhangi bir mikroba rastlanmadı ama ilacı içtim gece aşırı üşüme başladı üşümeyle birlikte de vajinada kaşıntı başladı sıcak tuttuğum zaman da kaşıntı olmuyor . Ben aynı zamanda ınofolıc ıle bırlıkte folıcode kullanıyorum