Merhaba arkadaslar, 30. Haftalık olduk. Haftaya doktor kontrolum var . Son 1 haftadır kasıklarımda idrar torbamda aşırı bi baskı ve agrı oluştu. Oturdugum yerden kalkamiyorum. Yürürken çok zorlanıyorum . Ayaga kalktigimda dusmemek icin tutunuyorum bir yerlere. Karnım ayıma göre cok kucuk zaten kilom da normal , desemki kilodan göbekten. Dün de biraz yürüyüşe çıkmıştım eşimle belimden kasıklarıma dogru yayilan adet sancisi gibi bi agri girdi 2 -3 dk sürdü eve zor yürüdüm. Uzandım biraz sonra geçti. Aynı durumu yaşayan var mı . Kasıkta bu kadar basınç hissetmek normal mi sizce?