Pinar_sevgili01 Merhaba anne ve anne adayları beta hcg 450 çıktı hesaplamama göre 5 haftalık hamileyim sizce değerim nasıl?
Sibeelkrc Pinar_sevgili01 iki gün sonra tekrar test yap iki katına çıkıyorsa değer normal gebelik diyorlar.
Pinar_sevgili01 Sibeelkrc pazartesi tekrar gidecem ama daha önce boş gebeliğim olmustu 1 yıl önce o yüzden şuan çok korkuyorum yine öyledir diye