Eyces Anladığım kadarı ile devlet hastanesine gidiyorsunuz.Ben hastanenin sitesinden muayeneye gideceğim doktorun çalışma saatlerine ve günlerine bakıyordum.Farklı farklı doktorlara gitmek ilerleyen haftalarda kafa karışıklığına neden oluyor bana göre.Nitekim istanbul gibi yoğun bir yerde bile tek doktora gitmeyi başarabilmiştim devlet hastanesinde ☺️
Ama doktorun kadını erkeği olmaz, önemli olan işinin ehli mesleğini seven ve merhamet sahibi doktorlara denk gelmek.
Kadın doktorunda erkek doktorunda tersi ters laneti lanet oluyor.Ama kimisi de pamuk şeker misali..Biraz şans işi 😏