Ermysa 19.haftadayım iki hafta sonra detaylı ultrason var ve ben sıkıntı çıkacak diye çok korkuyorum. Benim gibi olan var mı 🥺
paradiseeeeee Ermysa bende 19.6 Dayım bu zamana kadar hiç bi testi yaptırmadım ne 2.3 hiç biri detaylıyı yaptırıcam ama çok rahatım ne gelirse allahtan napalım 🤲 nerde yaptıracaksınız detaylıyı ben devlette bulamıyorum randevu İstanbul’da Dayım bu arada
Gizmolata Ermysa ben 😂 ben dün girdim öncesindeki 1 hafta öldüm öldüm dirildim,çok şükür bişey çıkmadı bebeğide boşuna strese soktum
Suzii-90 Ermysa bende dun girdim canim sadece kalbinde parlaklık ve bi bobreginde hafif genisleme var dedi
Ozlemm05 Ermysa hic korkma canim bende cok stres ettim korktum cok sukur saglikli ama yuzunu gostermedi utangac kizim 2 hafta once gittim gostermedi bugun tekrar gittim eli yuzunde kapatmis yuzunu saglikli olmasi yeterr en önemlisi 🙏