Bebeğim 2 haftadır küvöz de kilo alması için bekliyolar. 33+6 da doğdu 1645 gr. Şuan kilosu 1770 10 gr vermiş dediler bugün. Emzirme seanslarına gidiyorum enerji sarfettiğinden oluyormuş normal dediler. Emzirme de ısrar ediyolar. Bende bi anne olarak çocuğuma bi an önce kavuşmak yuvasına getirmek istiyorum :( böyle gram da olsa vererek kavuşma süremiz uzuyo gibi geldi. Kesin bilgi de vermiyolar. Anlamıyorum. Acaba bilerek mi çok tutuyolar küvöz başına extra bir ücret sistemi mi var diye aklıma geldi özel hastane bu arada gittiğim. Böyle deneyimi olan varsa yazarsa sevinirim