Alyaamm1616 34 haftalığım doktor bebeğimin üst dudağının yarık olduğunu söyledi ne yapıcım böyle bisey duyan var mı 😭😭
pinar55 Alyaamm1616 bizim bir akrabamızın çocuğunda vardı sonra ameliyatını tedavisini oldu ve dudağı gayet normaldi gördüğümde
Mengihilal Alyaamm1616 çok geçmiş olsun üzülmeyin kendinizi yıpratmayın, doğumdan sonra ameliyatla dikim yapılıyor, tek yol bu maalesef
Dilara1503 Alyaamm1616 34. Haftada mı belli oldu canm daha öncesinde birşey demedi mi detaylı ultrason da 20. Haftada inceliyorlar tüm organları çünkü. Ama endişelenme benm bi akrabamın bebeği ameliyat oldu düzeldi gayet sağlıklı
Di62 Alyaamm1616 benımde bi calısanımda yasanan bi durum dogum sonrası ameliyat oldu suan gayet sağlıklı bir cocuk
Alyaamm1616 Dilara1503 bakıldı ama devlet baktı yüzünü göstermiyor diye tekrar detaylı istedi bisey yok dedi şimdi bugün gittim ama özele gittim devleti bıraktım kardiyoloji doktoru gördü 13mm yazmış kağıda ve çok korkuyorum nasıl ameliyat oldu kaç yaşında bana bilgi verin lütfen
Gizemceylan Alyaamm1616 bi kaç ameliyat gördüm çok başarılıydı kafanıza takmayın sağlıkla doğsun da 🌸
Aaabb Canım benim eşimde var ameliyatlarla falan gayet normal tabi dikiş izi var ama yıllar önce olmuş şimdi herşey daha çok gelişti üzülme daha önce ki ultrasonlarda belli olmamışmiydi renkliye girmiş mıydın
Aaabb Alyaamm1616 canım dudağında yarıklik oluyor dikişle dikiyorlar korkma gerçekten hayatını etkileyecek bişey değil Allah’ım başka hastalık göstermesin stres yapma kendine daha doğuma var herşey Allah’tan belki olmayacak bile stres yapma kendine üzme de bak bebiş de etkilenir
Gizemceylan Alyaamm1616 inanın ayrıntısını hiç bilmiyorum internette görmüştüm hiç belli bile olmuyordu tek sıkıntınız bu olsun diyelim bunun altında yatan bi sebep var mıymış doktor ne dedi sebebi ne olabilirmiş
Di62 Alyaamm1616 yani 1,5 sene olmustur canım cok detay bilmiyorum ama doktor kürtaj dedi kadın kabul etmedi dogurdu suan sağlıklı görünüyor
Dilara1503 Alyaamm1616 1,5 2 yaşında oldu sanırım canm ve hiçbir şey belli olmuyor ameliyat yerinde daha beterinden korusun Rabbim çok şükür çaresi var daha erken yaşta da oluyordur belli ameliyat o Almanya’da yaşıyor orda olmuştu 🤲
pinar55 Alyaamm1616 küçüktü ameyat olduğunda bende çocuğu gördüğümde küçüktü baya 3 yaşını geçmiş değildir yanlış hatırlamıylrsam. Ama dudağının normal olduğunu hatırlıyorum. Çünkü annesi ile konuşmuştuk öncesinden duymuştukta ama sonra gördüğümde normal duruyordu.
Helly_3212 Alyaamm1616 detaylı ultrason yaptırdın mı ? Benim de bi akrabamın damak yarıklığı vardı doğduktan sonra ameliyat oldu. Stres yapma daha çok herşey düzelir inşallah 🙏🏽
Yelizimmmm3447 Canım korkucak bir durum yok sağlığı açısından düzelecek bişey üzme kendini sağlıkla gelsin inş
ikizkusannesi Alyaamm1616 korkmanıza gerek yok çok geçmeden ameliyatı yapılıyor yani en geç 1 yaşında ve gerçekten ameliyat sonrası sanki çocuk hiç böyle bir şey yaşamamış gibi normal bir dudak ve damağa sahip oluyor.Üzülmeyin sağlıklı olsun bu çok basit bir işlem halledilir