Merhaba kızlar 40+4 deyim. Geceden beri sancım var bugün doktora gittim ama doğum sancısı değil dedi 1 cm açıklık ile eve gönderdi. 2. Kez de çatı muanesi yaptı tekrar ama çok bastırdı çok uğraştı eliyle doğumu tetiklesin diye. Eve geldim sancidan duramiyorum
Yarın tekrar kontrolüm var ama acaba bu gece tekrar gitsem mi dayansam mi bilemeeim ya