LavinSema Selinaymurat gece 12 den snra bisey yemedim taki oglen 3.4 de kadar bi sekerli icecek veriyorlar o insani mayhoş ediyor ben kendim bayıldım ayakta duramadim taki diger sekerim ölçümlene kadar dinlenerek yaptirdim. Kesinlikle o icecgi ictikten snra ayakta durmayin uzanin
Selinaymurat LavinSema evet biraz mayhoşlaştırıyor ama gerekli yani bence bu test tabi kişiye de bağlı diyebilirim.
Mommy2b Melisaa55 benim açlık toklukta sıkıntı olmadığı için ve kilo alımım fazla olmadığı için doktorum gerek görmedi. Gerek görseydi yaptırırdım. O gün birazıcık az ekmek yenir az karbonhidrat alınır hiçbir şey olmaz. Maksimum 125 gram şekerden bahsediyoruz.
Itssoelif Melisaa55 ben de yaptırdım sadece bir değerim sınırda çıktı, sonra ASM de açlık şekerine baktılar normal dediler. Illa ki kötü etkilemiyor şeker testi fakat tatlı yemeye benim gibi düşkünseniz yaptırın😅