Sen1meleksin Hasret_ bennnnnn belimin sol tarafı tamda çıkmış gibi ağrıyor yürüyüşte yapmaya calışıyorum
Esoo0698 Hasret_ Ayyy belimin ili tarafıda birden 😣 Bacak ağrılarım başladı çok ayakta durunca bacaklarım uyuşuyormuş kendimi düşcekmiş gibi hissediyorum 😛
63-16 Hasret_ benim sağ tarafım fena ya. Doğumdan önce de belimin sağ kısmı çok ağrırdı temizlik yaparken falan
Hasret_ Sen1meleksin o ayrı ☺️ Yorulunca oluyo o benim komple sızlıyo ama yorulunca sağ sol agrısı başka popoya vuran o
beyza-guven benimdd öyle ya bide benim belimde skinti var omurilik kemigiule. kalca kemigi arası sıvı yokmuş ne yatabikuyorum ne oturabiliyom cok agriyo
63-16 Kızlar konu açtım ama olmadı. Size sormak istiyorum. 31. Haftamdayım bebeğim karnımda böyle geriniyor sanki.Boyu uzuyor böyle. Baştan ayağa 2 3 saniye kasılıyor gibi bir hareket yapıyor bebişim. Bu normal değil mi? Gerinme yani bu?
Kbr10 63-16 yalancı sancı canım o. Bebek hareketiyle ilgili değil. Magnezyum kullanılıyor genelde bu durumda. Bir de pozisyonunu değiştir yani ayaktaysan otur.