Meer_ve146 8+4 te düşük yaptım daha önce de iki.kaybim vardi iki kez kürtaj oldum bu seferde kürtaj olmak istemedim evde düşürdüm kanamam bitmek üzere artik bir hafta oldu kürtaj olmadım bir sakıncası olmaz demi arkadaşlar
Mutlubirannee Meer_ve146 içinde bir parça bile kalsa zehirlenme olasılığın var, riske atma bence git hastaneye canım
Temin07 Düşük olduğunu nerden emin olunuyor belki normal kanamadır çünkü benden baya kan geldı gıttık çok şükür yasıyordu
Meer_ve146 Temin07 çünkü düştü bebek avucumun içine normal bir şekilde düşmüyor zaten sancilarla kasik agrilariyla beraber düşüyor ve düştüğü zaman sen onu hissediyosun.
momelif Meer_ve146 sakincasi olmaz tbiki ama kanaman bitince kontrole gt cnm icine br baksinlr gzl temzlenmismi diye cok gecmis olsn ayrica pihtilasma testlernizi yaptirmanizi sifdetle tavsiye ederm ve rahim filmi
Meer_ve146 momelif biraz toparlandıktan sonra nasip olursa yaptircam bütün testleri rahim filmi ağrılı mı oluyor ?
momelif Meer_ve146 cnm makina cok onemli kimi ck agrili dior kimi ck agrisiz ama bnmkisi ultrason kontrolnden bile kolaydi sdce iki bes saniye adet agrisi gbi bir sizi hissettm baska hicbrsy hssetmedm hatta bitti dedklrrnde bole baka kalmstm bukdrmi die ck skr herbn cektircm kdr kolay gecti ii br yer bulun bilindik biryer bn hep gidenlere sordm ole gttm oraya ck skr agrm sncm olmadi
Meer_ve146 Guneyinannesi1 evet kesesiype beraber düştü üçüncü düşüğüm olduğu için anlayabiliyorum ve iki gün sonrasinda da hala agrilar vardi dogum sancisina benzeyen gelip giden ağrılar oldu agrilar oldukca kanamam oldu ve o kanamam oldukca agrilarim hafifledi çok şükür şuan agrim yok kanamamda bitmek üzere gibi lekeler oluyor.
Meer_ve146 enfeksiyon kapmamak içinde bol maydonoz ve sogan suyu kaynatip içiyorum umarım birşey olmaz
ratatosk Meer_ve146 parça düştükten sonra Dr a gitmeniz gerekiyor içerde kalıntı var mı diye kontrol ediyorlar. Geçmiş olsun