mommy00 Kızlar ya 12+5 iz sanki böyle kalp şeklinde atan ufak şeyler hissediyorum bu haftalar hissedilir mi yoksa ben ne hissediyorum 😅
Dmllll mommy00 bugün kontrolümüz vardı bizimde 11+5 olmuşuz usgye göre hissetmek için çok erken ben oğlumda 20. Haftada hissetmiştim ☺️🎈
kardelen1006 yaa bende 12+3 üm 2. bebegm daha erken hissedersnz diolar ama bsyler hissediorum acaba mı diorum bende🤭 cinsiyeti gösterirse yarın gitcem inşallah
mommy00 kardelen1006 benim ki ikili taramada gösterdi pipisini net bir şekilde 😅😅 evet ya böyle oıt pıt çok çok ufak bir şey atıyor
Donuskyl kardelen1006 bende 12+3 üm doktora gittik ama cinsiyet ile alakalı herhangi bir şey söylemedi benim de karnımda sertlik ve hafif bir büyüme var sanki yoksa psikolojik mi bilemiyorum 🙈
kardelen1006 mommy00 ben yaptırmadım ikili test🤭Allahm saglık versin kuzularımıza bakalm ben yarın görcekmiyim çok heycanlı bekleyişler
Dmllll mommy00 öyle hareket edicek ki bu bebek mi başka bişey mi gibi bi ikileme düşmiceksiniz asla ☺️
Hayalleredogru Bende 12+6 yım bu haftalarda hiç hissedemeyeceğimi düşünüp kendimi hiç dinlemiyorum yoksa kafayı bozarım 16 haftadan sonra kendimi dinlemeye başlarım😂😂
kardelen1006 Donuskyl bende çözemedim dr bugün %60söledi ama arkadasım benm ögrenmemi istemedi 🤭haftaya persembe %100 olmasnı beklicez