Kızlar 38. Haftalık hamileyim doktor kilosu biraz önde dedi vitamini meyveyi falan kesmemi söyledi bu arada normal doğum olcak Allah izin verirse 🙏🏻 Ama genelde okuyorum ve duyuyorum ultrasonda yanılma payı cok oluyormuş az da olabilir kilosu ne diyorsunuz?