Hnd3535 Merhabalar 20 haftalık olduk uyandığımda pıhtı halinde dha sonra kırmızı renkte kanamam oldu doktora gittim iğne yaptırdım. Rahim ağzına ultrason ile bakıldı kısalık açılma yok. Bu durumları yaşayan varmı?
Feride34 Hnd3535 ben yanlış hatırlamıyosam 8 haftamda falan olmuştu bende çok korkmuştum ama bazen olabiliyo kesenin etrafında kanama ama böyle sürekli gelirse sıkıntı zaten ignede yapıldıysa sorun yoktur en önemlisi kendi doktorunuzun ne dedigi
Dilara1503 Hnd3535 plesanta da falan kanama yok dimi başka bir doktor daha baksaydı tedbir amaçlı aslında ihmal etmeyin
Hnd3535 Dilara1503 yok yok ples Dilara1503 yok dedi. Plesanta zaten şu etapta yeri görülemiyormuş. Rahimden ultrason baktı uçta gözüken bebekti plesanta altta değilse korkma dedi. Çok fazla dr a göstermek istemiyorum iyice kafa bulandırıyorlar..
Dilara1503 Hnd3535 kanama önemli ama canm kafanın bulanacağı bir durum yok. Pıhtı geldi diyorsun belki pıhtılaşma sorunun var bilmiyorsun bence başka bir doktora daha git belki düzenli kan sulandırıcı falan başlar