Eeeeeebru Selam minnak anneler 16 haftalık gebeyim feride mimaroğluna gidiyorum ama. Pek memlun kalmadım o hastanede doğum yapmak istiyorum doktor öneriniz varmıdır ?
Bsrbsn Eeeeeebru ben doğum yapmadım ama hamileliğimin başından beri Tuba nadide hanıma gidiyorum çok memnunum
Hhffacr Eeeeeebru Merhaba lebriz hale hanıma muayene oluyoruz biz şuan 13. Haftayiz ve çok memnunum güler yüzü anlayışı takdir edilesi
umutbaby Eeeeeebru Özlem Kesiktaş Aydın a gidiyorum ben, kardeşimin eşi doğum yaptı daha önce kendisinde o çok memnun kalmıştı bende gayet memnunum 29+3 olduk bizde
Eeeeeebru Bsrbsn yaa bende hiç doğum yapmadım henüz sıcak kanlı olması lazım yani işinş yapmak için yapan bi doktor la doğum zor
umutbaby alimerve muayene 160 lira normal doğum 2700, zorunlu sezaryen 4300 isteğe bağlı sezaryen 7600 TL yılbaşından sonra zam gelir mi bilmiyorum