LavinSema canım bende aynısını yaşıyorum yutunca boğazıma yapışıyor ve o panik ile boğulacak gibi oluyorum halen içemiyorum ilk hamileliğimde hiç hap içemedim çok şükür oğlum sağlıklı doğdu doktorum da beni o zamanlarda psikiyatri uzmanına yönlendirmişti gidememiştim ama doğumdan sonra gitmediğim doktor kalmadı geniz akıntım çok yoğun oluyordu resmen boğazıma yapışıyordu ilaç hiç bir çare bulunamadı şimdilerde bile eriyebilen ilaçlar yada sprey dil altı vitaminleri içebiliyorum ,ben daha önce hiç böyle şeyler yaşamadım 3 senedir yaşıyorum hayattı zehir etti bana halen bir çözüm yolu bulamadım 😞