A-A-K Arkadaşlar geçen ay kimyasal gebelik gecirdım 10 aralıkta kanamam başladı normal adet gibi 5 gün sürdü bitti doktorum korunma dedı bu günde kan lekesı geldı normal mi acaba hiç böyle olan var mi