Sseren Arkadaşlar ben 7haftalık hamıleyım ☺️ devlet hastanesinde nasıl ilgi özele mı gıtmelıyım ve doktor tercıhınız ne oldu?
Miroley Fethiye de esnaf hastanesine gidiyorum. Doktorum Yahya kemal koçyiğit taa istanbuldan doğum için ona geldim. Daha önceden takipli hastasıydım. Enerjisine ve işine olan sevgisine hayran bırakacak bir doktor tavsiye ediyorum 😇🙏🏻🥰