Bugün ikili taramam vardı. Baş ve popo aralığı 6,8 cm ense kalınlığı 1,7 çıktı. Herşey güzel sağlıklı dedi kan verdim sonra çıktık. Üç dakika fln sürdü. Burun kemiği var yok diye o konuyla alakalı bişey söylemedi benimde sormak aklıma gelmedi. Bu yüzden içime fazla sinmedi. Doktorlar genelde söylüyolar mı burun kemiği oluştu diye