Busevedat0120 Kızlar bu gün agrılarım oldugu için kontrole gittim nst de sancı 75 çıktı 1 hafta içinde herşeyy olabilir dedi doktor böyle olupta 1 hafta içinde dogum yapan var mı
Memetzeynep Busevedat0120 benimde 36 haftalık sancım coktu doktorum yatıs yapalım sancıyla gelır dedı ben kabul etmedım eve gıttım 2 haftaya kızım dogdu canım merak etme
Neslicavusoglu Busevedat0120 36dan sonra normal sayıyolar canım. Burda çok denk geldim bnde 32+3 üm takip ediyorum artık doğumları gayet sağlıklı oluyor kilosu yerindeyse hiç dert etme içini rahat tut pozitif düşünmeye çalış ☺️ Post üste çıksın diye yorumluyorum inşallah tecrübeliler cevap atar
Adaarda16 Ağrıların nasıl oldu canım. Bende 35 +3 um ara ara adet sancısı ve bel ağrısı oluyor. Korktum. 36 dan sonra normal sayılıyor en sağlıklı vakitte gelsinler insallah
Busevedat0120 Agrılarım devam ediyor bacak arası agrısı belim kasılmam sertleşme hepsi devam 3.150 kilo normal mi?